top of page

Betaling


LM-service modtager betaling med bankoverførelse eller Mobilpay.

Der er 8 dages betalingsfrist fra faktura dato hvis andet ikke er aftalt.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Ansvarsfraskrivelse vedrørende software til kodning af bil:


LM-service fraskriver sig al ansvar vedrørende softwaren som LM-service anvender til effektoptimering og modificering.


Softwaren er gennemtestet for eventuelle fejl på egne testbiler af LM-service. Dog påtager LM-service sig intet ansvar for forstyrrelser, skade og/eller tab af data, der måtte finde sted, under brug af LM-services software.


Software modificering og motor optimering, eftermontering af udstyr fra LM-service kan have forsikrings- og garantimæssige konsekvenser, for hvilke LM-service ikke kan gøres ansvarlig for.


Brugen af LM-service’s effektoptimering er ikke lovlig på landevej, men er til brug på lukket bane, brug på offentlig landevej er på ejeren’s ansvar


Du bør altid rådføre dig med dit forsikringsselskab ang. effekt optimering/ eftermontering af udstyr og konsekvenserne heraf, samt et autoriseret værksted ang. fabriksgaranti og dennes eventuelle bortfald.


LM-service kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle garantiforringelse, forsikringsmæssige konsekvenserne eller følgeskader ved brug af vores software/hardware, eller eftermonteret ekstra udstyr, alt brug foregår på ejerens eget ansvar.


Der bør udvises agtpågivenhed ved brug af eftermonteret ekstraudstyr, herunder adaptiv fartpilot, el bagklap med mere.


Der ydes ingen garanti fra LM-services side ved brug af vores software.

Fortrydelsesret:

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos LM-service.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  • Har modtaget din vare

  • Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.

  • Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.

Du skal inden 14 dage fra modtagelsen give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive til lm-service@outlook.dk eller ringe på 2243 4232. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen 

Returnering:

Du skal sende din varer retur til LM-service uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt LM-service, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv betale udgifterne til returnering af varen.
Alle dele af en vare skal returneres ved ombytning

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil jeg modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er uden fortrydelsesret:

  • Varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt

  • Kodet funktioner på bil

  • Software opdatering

  • Kalibring af moduler

 

Du mister din fortrydelsesret, hvis;

  • Varen har været monteret.

 

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Varer uden emballage, betragtes som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet og returnering af varen

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til LM-service, tilbage, dog ikke leveringsomkostninger på forsendelse fra lm-service til kunde, og fra kunde til lm-service.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

LM-service refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor LM-service har modtaget returvaren. LM-service gennemfører en sådan tilbagebetaling ved bank overførsel, så ved fortrydelse skal der oplyses konto oplysninger

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:


LM-service

Stenildhøjgårde 8

9600 Aars

Hvad skal jeg sende med tilbage? 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. 

Bemærk, at LM-service ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret på eftermonteret ekstraudstyr:

Der ydes en reklamationsret på 2 år på et elbagklap kit. Reklamationsret omfatter den eller de dele, der er fejlbehæftet. LM-Service er kun ansvarlig for fejl og defekter, som skyldes fabrikations- eller materialefejl.

Reklamationsret omfatter kun fejl og defekter, der er konstateret og anmeldt i reklamationsret perioden. Ved udbedring af mangler under garantien ydes der en 12 måneders reklamationsret på nye dele 

Vedr. eftermontering af div nyt udstyr ydes der 12 måneders reklamationsret.

Reklamationsret omfatter den eller de dele, der er fejlbehæftet. LM-Service er kun ansvarlig for fejl og defekter, som skyldes fabrikations- eller materialefejl. reklamationsret omfatter kun fejl og defekter, der er konstateret og anmeldt i reklamationsret perioden. Ved udbedring af mangler under garantien ydes der en 12 måneders reklamationsret på nye dele 

Ej omfattet af reklamationsret:

reklamationsret dækker ikke naturlig/almindelig slitage og ælde samt forbrugsvarer. reklamationsret dækker ikke arbejdsløn ved udskiftning af reklamations dele og følge skader som følge af forkert brug. reklamationsret dækker ikke følgeskade ved defekte dele. Reklamationsret omfatter ikke fejl eller skader opstået direkte eller indirekte som følge af fejlbetjening, fejlagtig til- eller frakobling, mislighold, overlast, skødesløs behandling, mangelfuld vedligeholdelse, forkert smøremidler mv. eller ydre påvirkninger, herunder hærværk.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Vedr. eftermontering af brugt udstyr ydes der ingen reklamationsret.

Ej omfattet af reklamationsret:

Reklamationsret dækker ikke naturlig/almindelig slitage og ælde samt forbrugsvarer. reklamationsret dækker ikke arbejdsløn ved udskiftning af reklamations dele og følge skader som følge af forkert brug.

Reklamationsret dækker ikke følgeskade ved defekte dele.

Reklamationsret omfatter ikke fejl eller skader opstået direkte eller indirekte som følge af fejlbetjening, fejlagtig til- eller frakobling, mislighold, overlast, skødesløs behandling, mangelfuld vedligeholdelse, forkert smøremidler mv. eller ydre påvirkninger, herunder hærværk.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

LM-service dække ikke returneringsomkostninger.

Vedr. eftermontering af brugt udstyr ydes der ingen reklamationsret.

Hvordan reklamerer jeg? 

Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte lm-service@outlook.dk. Send os gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen. 

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for 14 dage efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

LM-service

Stenildhøjgårde 8

9600 Aars

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage

LM-service dækker ikke fragt omkostninger.

bottom of page